måndag 24 maj 2010

Viggo har funnit en ny vän

Idag har jag jobbat på köket i gnosjö, allt gick kanon :) fick laga lite mat, stå i kassan och en hel del annat. På onsdag ska jag dit och jobba igen.
Imorgon blir de till att vara hemma, passa på valpen och städa.
Föresten Viggo har funnit en ny vän. När jag och mamma gick en liten kort runda med King och viggo, var de en äldre dam ute i sin trädgård som älskade hundar. Hon blev stört kär i Viggo och kelade en massa med han och bjöd han och King på godis, innan vi gick sa hon hej då till hundarna och sa till dom att nästa gång ni går förbi får ni knacka på så ska ni få mer godis.
Och Viggo tackade inte nej till denna lilla stund, att vara i centrum är aldrig fel tyckte han nog.
Nu är de nog dags att sova, datan börjar krångla en massa för mig och jag sitter ute på altanen och de börjar faktiskt att bli ganska kallt nu, ännu ett skäl för att gå in och krypa ner under ett varmt täcke.
Sov sött allesammans!

Inga kommentarer: