söndag 16 maj 2010

En lugn dag

Idag har de varit en lugn dag. Jag, Marcus och Viggo tog en tur till bredaryd för att handla lite skräp på smålänningens marknad. Efter de tog vi en tur i skogen så Viggo fick röra lite på sig. Sen kunde vi inte komma på nått mer att göra så då blev de till att utförska små okända vägar. Ganska kul, man vet aldrig var man hamnar och på de sättet så får man se nya saker.
Vi tog även en liten tur ut till Joel och Rebecka och hälsa på dom och deras nya valp Koda. jag tror att viggo tyckte att de var de roligaste då han fick busa av sig en massa med Disa och även Koda ville vara med lite och dra Viggo i svansen ;)
Blev en till skogstur för Viggos del och då fick Astock följa med. Vi stötte på både hare, rådjur och älg. Men Viggo märkte inte av dom, ganska konstigt då dom bara var några hundra meter ifrån oss så han borde ha känt vittring av åtminstone älgen. visserligen så kan de varit för att jag kallade mig till han och berömde med dragkamp. Och de gjorde jag endast för att han ska uppleva mig roligare än vilt.

Förövrigt så håller ja på att bli sjuk, har haft ont i halsen hela dagen och de blir bara värre och värre. Känner jag min kropp rätt så ligger ja i feber imorgon...

1 kommentar:

Anna&Odjuren sa...

Så är det denna vecka liten valp flyttar in?
Det vill jag så klart både läsa och se bilder på!!! ;)