måndag 10 maj 2010

En snabbåterberättning om helgen

Har inte hunnit med att skriva på två dagar nu, så de får bli en snabb återberättning. I lör jobbade jag allt gick bra, sålde ett marsvin de konstigaste var dock att dottern i familjen var väldigt allergisk, men dom sa bara att de löser sig..
Jag var även på min första kattutställning med Pia, Helen var där och ställde ut sin kissekatter, och de gick väldigt bra för henne :) besök gärna hennes hemsida http://www.wieslander.info/ och spana in hennes härliga hundar och katter.
Efter att jag kommit hem ifrån utställning så åkte familjen och hälsade på vår lille valp, han har vuxit hur mycket som helst, sen sist jag såg han.
När vi kommit hem så tog jag en runda med Viggo och då mötte jag felix och angelica och vi bestämde att vi skulle ta en liten tur ut till Marcus och hälsade på, väldigt trevligt att få krama om min Älskade Marcus och hälsa på Håkan och lise - lotte.
Söndagen däremot var väldigt lugn, hade ont i huvudet hela dagen, dock så var jag duktig och broderade en del. Respons kom även förbi en snabbis och hälsade på, och de tyckte jag om, då jag har saknat henne väldigt mycket! Men eftersom jag inte mådde så bra, så var jag inte så rolig, men Älskade Respons kom snart tillbaka för då lovar jag att jag ska vara mer på allärten.
Efter att Respons åkt så kom Marcus och vi bestämde vi oss får att hyra film, de fick bli filmerna Upp och Hachiko. Jag rekommenderar båda filmerna starkt, båda berörde en på två helt olika sätt. Dom var så djupa och fina att man fick tårar i ögonen och rysningar längst med hela kroppen. Har inte sett två så här bra filmer på länge.
Jag få be om ursäkt att de blir så dåligt skrivet, som jag har sakt innan så är jag värdelös på att återberätta, speciellt när man är trött och igentligen inte orkar skrivar..

Inga kommentarer: