tisdag 25 maj 2010

Tråkiga inlägg...

Har ni tänkt på hur tråkiga mina inlägg har blivit? de kan ju bara betyda en sak, mitt liv måste vara väldigt tråkigt!?
Om det är någon som är intresserad så kan ja berätta att jag har varit och lämnat in mitt cv i en butik i Värnamo och diskuterat med dom lite om extrajobb. Han sa att han redan hade fått tag på två stycken, men troligtvis så skulle en till behövas så innan jag gick därifrån så sa han att han skulle höra av sig till mig om de skulle behövs mer hjälp, för isf skulle ja få komma dit och vara på prov. Dock så skulle jobbet bara bli ett där jag skulle bli inringd vid behov, men bättre än inget.

Hundarna har bara tagit de lung idag, de har regnat så otroligt mycket så att vara ute är inte kul. Däremot så passade jag, mamma och en vän till oss på att ta en långrunda när de var uppehåll. Viggo, Taco och Viggos bästis Isa fick självklart följa med. King däremot han fick ligga hemma och sova.

Såhär såg du ut tidigare idag!

King och Taco var väldigt trötta och tog en tupplur tillsammans innan :)


Sen kom King på att bordet kan man använda som sovplats




Och mamma lyckades vist fånga mig och Viggo på bild när vi somnade

Ja alla kan ju se vad jag och hundarna mest har gjort idag...

1 kommentar:

Anna&Odjuren sa...

King är ju bara så fin!! :) Ja de andra hundarna oxå så klart ;)
Han verkar ha kommit in bra i sin nya familj :)