fredag 21 maj 2010

En snabb sammanfattning om dagen!

En snabb sammanfattning om dagen!
Jag vaknade, gick upp åt en macka. Satte på TV, började städa, gjorde rent hos marsvinen. Gick till ängen för att slänga spånet och plocka gräs och kvistar till marsvinen. Gjorde en snabb undanplockning på rummet, tog de lugnt Åkte till jobbet, jobbade, kom hem, hälsade på valpen som kom hem idag. åkte och handlade, åt mat, fick besök, såg på TV. Nattikissade valpen, skrev här och nu ska ja förbereda mig för sängen.
Alltså en allmän lugn, något trist dag.

Föresten min hund tycker valpar är tråkiga, han träffade Lindas valp idag för första gången, han var lagom road av henne. Och så fick han ju träffa King idag, de var bara till att nosa på han och sen har han varit med mig hela tiden. Han sa la till han, nädu jag har nog roligare med matte. Men vi får väl se, växer bara King till sig lite så kanske de kan blir mer fart i dom.
Han är även fruktansvärt tålmodig och snäll mot valpar, men de är visserligen väldigt positivt skulle jag vilja säga.
Nä, som ja sa innan så ska ja ta och sova. Ska bara tvinga med Marcus också, Viggo ligger redan på rummet och väntar.
sov gott nu allesammans!

1 kommentar:

Anna&Odjuren sa...

Hej!

Oh, har liten valp flytat in?
Ändå ganska skönt att din Viggo är lugn och snäll, Tora vill ju leka med småvalpar hon - helst hela tiden! Hon är försiktig, absolut, men hon fattar inte riktigt att de små behöver vila ibland ;)

Ja, de är ju som bäbisar! Oj oj så orolig jag var under gårdagen, fick migrän på kvällen för att jag var så spänd... Tora har svullnat ner helt nu iaf, och ser ut precis som vanligt :)

Ha en kanon lördag!