torsdag 27 maj 2010

Linköping med farfar

Idag har jag varit med farfar i Linköping, vi skulle på hans mammas och till mig blir de gammelfarmors urnsättning. Urnsättningen var fin och farfars ena bror Rolf höll ett jätte fint tal för Anna.
Att jag följde med var för att jag skulle vara backup med bilkörningen och jag måste säga att körningen gick väldigt bra. Redde till och med ut att köra bland en massa trafikljus, jag som aldrig har gjort de innan, haha..
När vi ändå var i Linköping så passade vi på att köpa saltgurka och åka över Ljungsbro på hemvägen för att kunna gå på cloetta och handla lite onyttigt.
Måste få säga att jag tycker att jag och farfar hade en mycket bra dag. Men de är klart jag tycker att jag har världens bästa farfar och har man de ja, hur kan då en dag bli tråkig?

1 kommentar:

Anna&Odjuren sa...

hehe jag är oxå vansinnigt rädd att göra bort mig kan jag lova! Känner dock att jag måste ta tjuren vid hornen och prova på tävling, väntar jag ännu längre så blir det nog aldrig av ;)