lördag 15 maj 2010

Inget att skriva om

Hej alla!

Skulle skrivit ett inlägg igår efter jobbet, men de blev aldrig någon tid över till de och idag finns de inget att skriva om.
Konstigt, ja som alltid brukar komma på en massa saker!?
humm.. låt mig tänka efter, Jo vänta nu kom ja på nått!
Jag och Marcus har lekt budbil idag, kl 06.00 fick vi gå upp för att hinna ta oss till Värnamo och hämta ut två tårtor. Efter de blev de raka vägen till Ica i Gnosjö för att hämta varor som lämnats där, in med allt i bilen och iväg till restaurangen Köket för att lämna ifrån oss allt. Efter de lilla äventyren var de bara till att bege sig hemåt för att lämna av Marcus och jag fick ta och åka iväg till nästa jobb, nämligen zoogrottan.
På zoogrottan var de inte mkt rörelser, jag roade mig mest med att städa iordning i akvariumen och hjälpa kunder efter hand dom kom in.

Sådär ja, då fick ja ju ändå ihop nått litet. Då har man skött sig även denna gång, få se om man lyckas knåpa ihop nått även nästa dag.

Nu ska jag och Marcus se på film och sova så God natt alla där ute!

Inga kommentarer: