måndag 10 maj 2010

Ett bombnedslag

Idag har jag varit så duktig och städat en massa, som vanligt så är mitt rum ett bombnedslag ( och allt är som vanligt Marcus fel :P ) så rummet behövde få sig en omgång eller två ;) än är de inte klart utan jag ska fortsätta imorgon med och stöka Marcus ner efter denna storstädning, då får han med mig att göra! Marsvinen fick självklart också städat hos sig och dom blev super glada då dom fick färska pinnar med knoppar att gnaga på och en massa saftigt gräs.

Svea och Izabell är som vanligt väldigt matglada, tyvär så låter de väldigt brusigt om kameran vet inte vad som har hänt.


Svea

1 kommentar:

Jessica sa...

sv; ja eller hur.. jag har följt ponnyakuten hela säsong 1! ganska häftigt om man kommer med oh va på teve oså.. men framförallt att man får proficionell hjälp :)