torsdag 27 maj 2010

Saknar

Jag saknar min Marcus! Hade så gärna velat ha han här nu och krama honom länge, länge. Hade även velat prata med han lite längre i telefon men han verkade inte ha tid idag :(
Så bara för att jag tycker lite synd om mig just nu så ska ja ta och titta på lite avsnitt på nätet av något program jag kan hitta som verkar intressant Tänker även ta upp Viggo i knäet och gosa en massa, så kommer mitt tycka synd om mig själv gå över.


Till min Marcus

Du mitt vackra är den som alltid finns hos mig,
Du min skönhet är den som alltid värme sprider.
Du är den som betyder och du är den jag älskar,
Kan man säga med ord hur mycket nån betyder?
Om de går så är de som så att orden som finns dom räcker inte till,
Kan du då förstå hur nära mitt hjärta du står?
Jag vill att de ska vara vi i evigheters evighet,
Om du de med vill låt oss då hålla om varan,
Fläta ihop tråden som betyder vi och bevara de på en plats dit ondskan aldrig ser.
Jag vill alltid vara din, Din Johanna

Inga kommentarer: