söndag 2 maj 2010

Lite gott och blandat

Vädret har varit helt toppen hela dagen :) Izabell har varit ute och betat gräs, Svea ville inte och Anna passade på att filma när Viggo spelar död. Han älskar att göra de ibland kör han ett eget race och slänger sig ner innan man äns hinner säga nått och ligger stilla och väntar på beröm ;)


Och för er som undrar så var ridturen helt underbar, red Classe barbacka idag och de gick lyssnade han lyssnade faktiskt hyfsat bra och han behöll till och med alla fyra hovarna på backen i galoppen idag ;) Det jag blev mest förvånad över idag var att de gick så bra för Marcus, fasten att Modig som han red, jävlades en del med han. Jag hade heller inte väntat mig att Marcus redan kan rida lätt och ni ska veta att han bara har tränat på de en ända gång. Så han bör ge sig själv en klapp på axeln och vara stolt för en stund :)
Vi får inte glömma bort att berömma Felix och Angelica också, för de gick även väldigt bra för dom.



Angelica på Hymnos, Felix på Sture, Jag på Classe och Marcus på Modig

1 kommentar:

Anna&Odjuren sa...

Hehe så söööt viggo är när han spelar död!! :D

Mysig ridtur, brukade rida en hel del när jag var yngre, men nu kan jag inte riktigt pga höfterna. Men kul som tusan är det!!