onsdag 12 maj 2010

Marcus ligger här i min säng och bara retas med mig. Först så biter han mig i min armbåge, sen säger han att ja har fel i allt och inte kan prata. Till på köpet så är han elak mot skåningarna, han säger gräv bort Skåne ifrån Sverige, de är ändå ett landskap som bara består av öppna fält och spättekaka...
jag undrar vad jag ska göra med denna man? tänk om man ändå kunde uppfostra han som Viggo, då hade man ju kunnat styra lite i alla fall. Att drömma är väl aldrig förbjudet ;)
Fast tänker man efter så har jag ju nästan lyckats, knäpper ja med mina fingrar bruka Marcus alltid lyssna och säger jag - gör de, ja då gör han de, så vad mer ska jag begära?
En sak är säkert i alla fall och de är att jag Älskar dig fasten att du alltid vill försöka jävlas med mig, puss på dig!

1 kommentar:

Jessica sa...

asso din blogg e verkligen jätte fin!! :D