torsdag 13 maj 2010

En flitig dag

Idag har jag varit flitig, har trimmat jack ruselln Bamse. Efter när jag var klar tog jag med mig Bamse och Viggo på en promenad till Henja där Bamse bor. Viggo fick busa av sig en massa och jag fick lite chokladpudding att äta. Efter ytterligare lite mer bus så blev de till att promenera hemåt till Anderstorp igen.
Nu har jag en helt utslagen hund ;)

En ny trimmad Bamse. Glömde bort att ta en bild innan jag började, så ni får fantisera lite själva ;)


Viggo och Bamse


Haha.. tyckte denna bilden blev så ful XD


Viggo


Bamse

1 kommentar:

Jessica sa...

sv; japp då ska ja försöka följa din blogg med den där saken hahaha :P <3
ja.. skriver i morgon under hela dagen på bloggen hur de går/gått.. eftersom dagen blir lång så skriver jag från min mobil :P hoppas på en bild med mej oh tobbe larsson hahaha :P kram