onsdag 30 juni 2010

konstiga kommentarer

Marcus brukar undra vad jag får alla kommentarer ifrån, denna gång löd min kommentar såhär

Marcus:
- Ska jag äta middag innan jag åker?

Jag:
- Alltså Marcus JAG KAN INTE BESTÄMMA ÖVER DITT LIV! för om jag hade fått bestämma då hade jag satt dig på en pall och bett dig sitta där och skita pengar ÅT MIG!

Ja, den som ändå visste vad som rör sig i mitt huvud och vem de är som sitter där inne och knåpar ihop konstiga meningar.

De var som i söndags när jag var hemma hos Marcus, då vi satt och åt och jag satt och tittade ut så sa jag plötsligt:

- Nu kommer Joel, han kommer hit. Nämen nu sparkar han på min bil..

Lise - lotte:

- VA, GÖR HAN!?

Jag:

- Nej jag bara skojar

jag förstår inte, de är så många som går på allt jag säger och hela jag är uppbyggt med skoj så de borde vara tvärt om, ingen borde ta sådant konstigt på allvar.
haha.. ja men nått ska man kanske ha som egenskap och min får väl vara att luras, om de nu är bra eller dåligt??

1 kommentar:

petra sa...

sv; haha tack :D
Hoppas jag har de innan augusti är slut bara hade varit hur gött som helst dåva..