onsdag 23 juni 2010

Promenad i skogen

Även idag har Viggo och jag skött oss, först en liten cykel tur ner till samhället och tillbaka och sen på kvällen blev de 1 timmes promenad i skogen som varvades med jogging och endel bus :) Efter promenaden blev de fika med Joel och Rebecka, mycket hundsnack blev de men de är alltid roligt. Fick även höra att de var en liten tjej som sett mig och Viggo träna och hon hade tyckt att vi var duktiga. Kändes ganska bra att få höra, kanske att de kan göra mitt självförtroende lite starkare!? Men på ett sätt kan jag även tycka att de är jobbigt att få beröm jag vet aldrig hur jag ska hantera det. Kan man inte uppfinna något som gör att man alltid vet hur man ska hantera vissa situvationer??

Lyckades komma ihåg att fota när vi var i skogen, resultaten får ni se här nedanför.



Jag kan tyvärr ej vända på filmen, men den visar iaf när viggo letar efter en mus han hörde bland stockarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är för att vi är svenskar, vi kan inte ta emot beröm ;P

//Danielle