torsdag 24 juni 2010

Ibland lyckas jag

Imorgon är de midsommar och jag har för en gångs skull lyckats att planera något. Imorgon kommer Danielle, Niklas och Emma hit och då ska de grillas. De jag och Marcus kommer bjuda på är egna marinerade kotletter men hemmagjorda klyftpotatisar. Till de kommer de att serveras kallasåser, grönsaker som kan dippas, melon, annanas och vindruvor. Min special röra kommer även att stå på bordet, den består av äpple och majs.
Efteråt blir de glass med jordgubbar, dock blev de inte svenska dom var slut och sen var dom så himla dyra och som jag sa till Marcus:
- Vi ska väl ändå bara äta dom eller måste man kunna prata med dom?
Efter detta kommer de att grillas banan med choklad och dom som vill får grilla marshmallows.
Som om inte detta vore nog, så finns de faktiskt både chips, ostbågar och godis att äta.
Jag är väldigt dålig på att komma på vad man kan göra, men kubb och krocket kommer troligtvis att spelas och emma skulle ta med ett roligt sällskapsspel.
Jag hoppas att detta kommer att bli kanon!

Nä nu ska ja ta och krypa ner jämte Marcus och låta mig skrämmas av lite rysarfilmer, God natt allesammans.

Inga kommentarer: