torsdag 3 juni 2010

Terminen slut och hund till salu!

Ridningen idag gick super dåligt, jag struntade i att hoppa. Hela dagen har jag varit nervös och när jag väl var på plats så kändes de inte rätt.
Har även sagt till att jag inte ska fortsätta nästa termin, kände att de inte gav mig så mycket just på den ridskolan.
Ska istället åka till öreryd imorgon och prata med annelie och se om de kan finnas nån plats till mig där. Börjar jag där är jag hundra på att jag kan börja hitta tillbaka till ridningen igen, de jag en gång har lärt mig finns ju kvar måste bara få hjälp att hitta de igen.

Föresten idag är min hund till salu om nån vill ha han. två hundar som alltid brukar skälla på Viggo gick förbi och Viggo har aldrig brytt sig. Men idag så satte han igång å skälla som en dåre på dom och vad jag sa till han struntade han helt och hållet i. Han har aldrig bettet sig så innan, så varför han skulle göra de idag kan jag inte fatta!?
Precis efter de så gick vi en runda med hundarna, vi gick då förbi en varghund som inte bor så långt ifrån oss. Tror ni inte att min dumma hund skulle skälla till nu med, denna gången lyssnade han iaf när jag sa till han.
Men, men sådant är livet egentligen så tycker jag ju om han lika mycket för de :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Se till att du får Annelie som ridlärare bara...! Med Annelie lär man sig verkligen!

Man vill inte sälja sin hund fast att dom är dumma ibland =P Men det var konstigt att han gjorde så när han inte brukar bry sig, blev han överraskad kanske?

//Danielle =D