lördag 19 juni 2010

Mat

Maten är nu uppäten och den blev mycket lyckad.
Fast de tog ett tag innan vi kunde lägga köttet på grillen. En sak är säkert jag och Karolin kan inte grilla! Vi gjorde precis som man skulle, vi hällde på bricketerna, hällde på tändvätskam väntade lite och sen tände vi på. Men tror du att de tog sig? Nä, de bara slocknade precis hela tiden. Men eftersom jag är så otroligt smart så kom jag med en egen lösning, jag hämtade ved och la på grillen istället. Och helt plötsligt så tog de sig och vi kunde sedan börja grilla.
Så nu har jag kommit fram till en sak, ved de är helt klart de bästa, de funkar i alla lägen.

Ett försök med bara bricketer

Och som ni ser, de misslyckades

Karolin

Och här ser ni min fantastiska ide, ved på grillen!


Tack för en trevlig dag Karolin, snart får vi ta och leka igen :)

Inga kommentarer: