torsdag 1 juli 2010

Dagen idag...

Dagen idag har gått ut på att åka till tandläkaren, inget konstigt där tänderna var fina dock behövdes de tas bort lite tandsten.
Efteråt blev de till att åka och lämna in bilen igen.. suck dessa bilar gör mig galen! När bilen var inlämnad blev de en promenad för mig och Viggo hemåt och strax därpå var de dags att åka och jobba på zoogrottan.
Idag på zoogrottan blev de uppackning av varor och en massa kloklippning, 5 hundar och 1 kanin blev det sammanlagt och imorgon skulle de bli mer kloklippning.
Efter jobbet åkte jag, Marcus och viggo ut och letade efter en hund som hade rymt tyvärr såg vi inga spår av den, men viggo var lycklig som fick komma ut i skogen.
Efter vårat lilla äventyr fick jag tag i hundens ägare och då fick jag även reda på han var återfunnen, något uttorkad och en svullen tass men han levde tack och lov.
Att förlora sin hund måste vara bland de hemskaste som kan hända än. Nått sånt vill man inte äns önska sina värsta fiender, hunden är ju oftast en bästa vän.
Skulle viggo försvinna vet jag inte vad jag skulle göra!? Jag älskar verkligen min hund så otroligt mycket, han betyder så mycket för mig så nått sånt hemskt vill jag aldrig vara med om.

Nä gott folk nu är de dags att försöka sova, tänker inte vara vaken lika länge som igår Kunde inte sova igår så jag lyckades inte somna förens kl 03.30.
Men i natt ska jag sova för imorgon blir de till att packa och förbereda sig för att resa iväg till karolin i Karlskrona och både Marcus och Viggo ska men, kan de bli bättre? Till och med fint väder har lovats så de håller jag tummarna för :)

1 kommentar:

Anni sa...

Kan du inte lägga in lite bilder på fina Taco? :)

Trevligt att ni ska hit till Karlskrona! :)