fredag 18 juni 2010

bikini panik!

Jag måste lyckas hitta en bikini, hur ska jag annars kunna bada i Kroatien?
Hur jag än letar så hittar jag inget, troligtvis är de jag som är kräsen. Men de borde väll finnas något som kan duga åt mig med?
Allt jag hittar just nu är överdelar som är jätte u-ringade och de kan jag inte ha. Trosorna är pyttesmå, dom kan jag inte heller ha dom skulle få mig att se smäll fet ut.
Jag vill ha nått normal, hur svårt ska de vara?
De jag är ute efter är en överdel som sitter åt och inte visar hälften för allt och alla. Trosorna ska vara i hipster modelen och de ska vara en normal prisklass...
Jag har hittat jätte många snygga men då får man räkna med att betala runt 400 kr. Troligtvis är de jag som är snål, men jag vill faktiskt inte betala hur mycket som helst jag är inte gjord av pengar.


Nått sånt här kan jag tänka mig, felet med denna är dock mönstret.

Ja, detta verkar inte bli lätt troligtvis blir de att jag får betala mer än vad jag har tänkt mig igentligen. För skaffa en bikini de är bara ett måste och den måste hittas snarast.

1 kommentar:

Stina sa...

Jag håller också på att leta bikini, hittar ingen! :O