fredag 11 juni 2010

bloggföljare

Hej allesammans!

De verkar som om att de är en hel del som läser min blogg. Och jag kan inte låta bli att bli lite nyfiken på vilka ni är.
Så jag skulle tycka att de vore väldigt trevligt att få veta lite om er, kanske era namn, ålder och var ni bor. Självklart får ni kommentera med ännu mer info, ni kanske själva har en blogg som ni vill tipsa om, allt är av intresse!
Så kom igen, skriv ner nått om er i komentarfältet, alla kan skriva även ni som inte har bloggar.
och sist men inte minst så vill jag tacka all som följer min blogg.
Ett tips, ni har väl inte missat att ni kan följa era favorit bloggar genom bloglovin? Klicka på knappen följ min blogg med bloglovin för att komma vidare, Detta är helt konstandsfritt och jag själv tycker att de är en väldigt smidig och lätt sida att använda sig av.

Stor Kram till er alla!

1 kommentar:

Anna sa...

Hej! jag hetter Anna, är 18år och bor i anderstorp :)
jag läser din blogg för jag tycker den är BÄÄÄÄÄSSSTTT!!!
jag är en stor idol till dig.
har själv två bullmastiffar och sedan har min syster en finsk råtta och två marsvin :D

:P:P