torsdag 19 augusti 2010

Jag blir galen!!!

Jag blir galen!!! nu har jag suttit här länge och försöt få ihop texten om kursen men de går inte idag heller, så texten får helt enkelt vänta tills min insperation sätter igång igen. Jag försökte tvinga ihop en text, men de gick bara inte så lika bra att vänta och se om genieknölarna går att gnugga imorgon istället. Som lite utfyllnad i inlägget idag så lägger jag ut några biler jag tog på Viggo under en av dagens promenader idag. Ville se om viggo var med på noterna gällande att hoppa upp på trädstammen/ stubben och han verkade tänka, ja men vist varför inte? Dagens favorit bild!

Tänkte ta och filma Viggo när han sätter igång och prata men självklart så slutar han nästan direkt när jag tar fram kameran. Så jag ska försöka göra ett nytt försök nån gång när han sätter igång med sitt kända viggo prat ;)
( Tyvärr kan jag inte vända på filmen har inget program jag kan göra de i just på denna datan jag sitter vid idag. )

Inga kommentarer: