fredag 27 augusti 2010

fre 27/8

Pappa och jag har fixade klart de sista på bilen igår, de blev skit bra så nu ska den sättas ut på blocket och säljas. Hoppas att vi hittar någon som är intresserad av den.
Men just nu har jag andra planer, ska ge mig ut och klippa gräsmattan fattar inte hur den kan växa så fort nu på sensommaren. Efter de blir till att ställa sig och vika tvätt, hinner jag med så ska jag även slänga in ett litet träningspass med alla 3 hundarna och sist men inte minst är de mitt rum som kallar.¨
Hade de inte varit för att jag och marcus ska iväg till jönköping ikväll så hade jag tvingat han till att hjälpa mig städa rummet. Kanske kan tvinga han en annan dag, han brukar faktiskt vara hjälpsam med sånnt. Nä, nu kan kan jag sitta här och fundera över sådant de är bäst att sätta fart om jag ska hinna!

Inga kommentarer: