tisdag 17 augusti 2010

bilder på King och Viggo

Kom att tänka på att de är på tiden att jag lägger ut nya bilder på King. Tiden går fort och han växer så de knakar men han är lika valpig för de och oerhört trög. Men de gör inget för vi tycker ju om han för den han är, och en gång i tiden så kommer ju även denna lilla skrutt att växa upp.







Man ser verklingen vilka flax öron han lyckas få ibland, men öronen ska nog hinna ikapp resten av kroppen någon gång. Just nu är han i den åldern där inget hänger med, öronen är förstora och kroppen växer ojämt. Men de är ganska kul att se utvecklingen på dom små liven.

Självklart så kunde jag inte låta blir att fota min älskade hund, han är så otroligt slö vill bara ligga och sova. Så bilderna ni får se nu, visar verkligen viggos starkaste sida. Han går och lägger sig senast kl 22.00 och går upp runt 12.00, jag måste tjata på han för att kunna få ut han på morgonen, och lika fort han kommit ut vänder han och springer och lägger sig igen.
Men de finns krut i han med, tar jag fram vårt träningssätt då vet han vad de handlar om och kopplet brukar få fart på honom.


2 kommentarer:

Anni sa...

Så söt king är! Hur gammal är han?

jennie sa...

Hej! Vad grabbarna påminner om varandra fast King är mörkare röd då förstås :-) å öronen är lika krokig på dom båda! vi har tejpa flera gånger men de åker av lika fort, drygt ett dygn har de suttit som längst. vad är den äldre bullen i från? mvh jennie och atlas