fredag 6 augusti 2010

Alla på en gång...

Alla på en gång, jag just så var de på jobbet idag. Precis alla kommer på en och samma gång, de vatt lite kaos ett tag ibland önskar man att kunde ta och klona sig.
Men denna gång klarade jag mig väldigt bra ändå, hoppas bara att kunderna har förståelse och inte blir att för ledsna när dom får väntar en stund. Ingen verkade dock att bli sur, men man vet aldrig var dom tänker innerst inne.
Eftermiddagen blev däremot lugnare, kunderna lyckades då att bli lite mer utspridda
Har börjat med att lära in Viggo tricket skäms, får så om vi lyckas de går framåt än så länge men man vet aldrig.
King och Taco har föresten blivit anmälda till en utställning i Tingsryd, ska bli riktigt roligt och spännande. Hur de går spelar inte så stor roll, huvudsaken är att man tycker de är kul. Vinner dom hem något precis sen så är de ju bara bonus :)
Nu har Anna vist lagad klart maten, bäst att gå till matbordet då och se om de är något som duger. Jag är vrålhungrig, men om de inte passar mig i smaken så har jag faktiskt förberett mig med lite popcorn.
Bilderna från Kroatien kommer fortsätta att dröja, men dom kommer att dyka upp de lovar jag!

Inga kommentarer: