onsdag 18 augusti 2010

Jag behöver eran hjälp!

Skulle skriva om kantarellkursen som varit idag men jag har verkligen ingen inspiration så de får bli ett inlägg om de imorgon istället.
Kan däremot berätta att uppsattsen om klickerträning skickade jag till kursledaren och hon blev jätte glad för de. Hon blev väldigt imponerad och tyckte att jag hade lagt ner ett jätte bra jobb på de och så sa hon att hon först hade tänkt fråga om hon kunde få köpa loss de av mig. Inte trodde jag att hon skulle bli så glad för de, jag gjorde de för skoj skull och jag trodde inte äns att hon skulle vilja använda de.
Men tydligen så kan jag presterar en del saker bra i alla fall. I den uppsattsen jag skickade till henne hade jag skysterat en hel del, så den blev något bättre efter de. Funderar på om jag ska ta och lägga upp förbättringen lite längre fram sen, eller de kanske inte är någon som intresserad av att läsa om klicker?
Har funderart på en sak, är mina inlägg tråkiga vad vill ni jag ska skriva om? Kommentarerna är lätträknade och de skulle vara lite kul att få lite respons om sina tankar osv. Klart att inte allt behövs kommenteras eller går att kommentera men jag skulle vilja utveckla mig och utan era tankar och tips så vet jag inte om jag kan komma vidare i skrivandet.
Så nu har ni eran chans, vad tycker ni är intressant att läsa om, vad ska de stå om, nått jag ska hoppa över eller är de nått jag skriver för lite om? Era åsikter och tankar är fria nu, så kom igen jag behöver eran hjälp!

2 kommentarer:

jennie sa...

å jag förtår dig, jag ser hur många som läser min blogg och komentarerna uteblir. man funderar ju varför ingen skriver nå :-) om man inte är intressant nog osv.
mycke kan de nog vara lathet tror jag, svenska folket har nog blivit för bekväm helt enkelt, men tyvärr är de nog ofta avundsjuka som gör att folk inte skriver nå... jag tycks märka av att ju bättre de går i de bloggar jag läser eller ju bättre de personerna mår ju mindre komentarer faktiskt...

jennie igen sa...

jo en sak till... de är din blogg... de är dina tankar, ditt liv och helt enkelt de du vill som du ska skriva om!! dina åsikter ska du framföra :-) Nu har jag ju precis hittat till din sida men jag läser gärna om dig, dina tankar, djur osv. bloggen är din, låt ingen annan bestämma vad du skall skriva tycker jag :-)