måndag 19 april 2010

Promenad

Hej!

har precis kommit tillbaka från en runda med Taco och Viggo, blev inte så jätte lång då Taco inte längre vill gå så långt, åldern sätter sina spår på många sätt.
Men ingen av hundarna verkade misstycka utan var lika glada för de. Kanske för att de blev en hel del bus då jag tog dom till ekekullen där dom springa lösa.
Viggo hittade en mumisgt ben att gnaga på och Taco gottade sig mest i solen, och vad jag gjorde jag? jo jag stod och njöt av att få se synen av två lyckliga hundar.
Glömde min kamera så mobilen fick rycka in, därför är inte kvalitén den bästa.


Viggo


Sen kom ja på att varför inte be Viggo hoppa in i de håliga trädet, och Viggo var med på noterna, men han fattade nog aldrig poängen med de hela ;)


Taco



Taco och Viggo


Underbara Taco

Nä, nu är det dags för mig att gå och städa toaletten och hos marsvinen.

Hej svejs!

2 kommentarer:

Anna&Odjuren sa...

vilken mysig promeand ni ser ut att ha haft! Så skönt att våren äntligen kommit! :)

duktigt av Viggo att hoppa in i trädet, blidde en aktiv promenad då! :)
Taco är en himla snygging förresten, så fin!!

Ha en bra dag :)

Heidi och Aslan sa...

coolt att han sitter i trädet :) kram Annie och Heidi