tisdag 27 april 2010

Återberättande om Stockholm

Som jag skrev igår så har jag varit i Stockholm i helgen med min syter, syrrans kompis Madde, Maddes bror Mikael och hans flickvän Emelie, och detta på grund utav att min syster och hennes kompis Madde blev utvalda att få åka på Min stora dag. Olika aktiviteter ordnas för olika barn och just vi fick gå och se på dans gruppen Bounce allra sista uppvisning. Uppvisningen hölls i globen så när vi kommit fram och parkerat fick vi biljetter och fick gå in i VIP entrén på röda mattan. Väl inne blev de en hiss tur 55 m upp i luften. Efter de blev vi tilldelade en egen lorge där dricka, godis och frukt serverades.
Själva uppvisningen var jätte bra och man hade fin, fin utsikt ifrån lorgen. Försökte ta en bild med mobilen för att visa hur mycket folk det var där, bilderna är inte av bästa kvalitén, men ni ser på ett ungefär.


Efter uppvisningen blev de till att åka till Maddes och Mikaels släkting, där vi skulle sova.
För att ha nått att göra sen på kvällen så gick vi ut och åt och mycket mer än så gjorde vi inte.
Nästa dag blev de på hälsning av lite sysslingar till Madde och Mikael, och sen bar det av hemmat.
Men för att inte få så tråkigt så gjorde vi lite uppehåll på olika ställen dels i brunneby för att köpa lite cider.
Så detta är min snabba återberättelser om vad jag har gjort i Stockholm och anledningen till att jag inte har kunnat skriva här inne på bloggen.

1 kommentar:

Anna&Odjuren sa...

Vad är Min Stora Dag?
Oh vad Kul att se Bounce, de är ju kanonduktiga!! :)

Mm, Mh ska bli grymt kul! Tror jag kan förutse hur Tora kommer reagera i vissa situationer, men man vet ju aldrig ändå! Spännande :)

Ha en bra dag :)