söndag 18 april 2010

Massa underbar gos med vovven idag

Hej!

Idag har de bara varit en slapp en dag för mig och Viggo, bara en massa gos. Och jag måste få säga att de är bland de bästa som finns att ligga och mysa med hunden i soffan. Försökte få en bild på Viggo där han somnade i en lustig sittande ställning lutande mot mig, men tyvärr så vaknade han och ville inte somna om. så de blev en bild på en halvsovande hund iaf ;)



Jag sa att jag planerade att Viggo skulle kunna spela död hyfsat bra till idag. Men de blev inte riktigt så, de kom andra saker ivägen så de blir till att fortsätta denna veckan som kommer istället.
Har även kommit på att jag ska föröska lära han plocka upp mina nycklar, man vet aldrig när de kan komma till använding.
Nu tror jag att jag ska ta och gå och göra nått annat, kanske gosa ännu mera med vovven min <3

Ha de så bra allesammans!

3 kommentarer:

Anna&Odjuren sa...

Hej! :)

Absolut, spår är jättekul!
Höll på mycket med viltspår med min tax, har inte hunnit med så mycket med Tora ännu.
Men nu känns det som det är på gång iaf, roligt roligt! :)

Har du tränat viltspår eller personspår?

Ha D Bra!
// Anna

Gillberg sa...

guuu vilken söt hund :D

Anna&Odjuren sa...

Ah okey! Sånna spår lägger jag till Tora ibland oxå, det är ju personspår - hunden får spåra efter människolukt :)
Ja verkligen, kanon aktivering är det absolut!
Hehe, jaaa det tycker vi oxå att hon är, sötnos! ;)
Viggo är en snygging han, så stilig!!

Ha en bra dag :)