torsdag 29 april 2010

Hundbur inköpt!

Satt och tittade på blocket idag, hittade en bra hundbur att ha till bilen, så ringde och frågade om den var kvar. 10 minuter senare satt jag, Marcus och viggo i bilen på väg för att titta på den. Buren var perfekt, dock var inte Viggo så lycklig över att ha få den, en vanesak tror jag.
Just nu har han hela bagageutrymmet för sig själv, men de märks att han tycker att de är för stort, då han aldrig direkt kopplar av utan sitter upp hela tiden. Så jag hoppas att buren ska ge en positiv anda.

Bilden är lånad ifrån säljaren, då jag inte har hunnit ta en egen bild än.

Imorgon ska jag hem till Marcus, Viggo ska också med och bilen ska in på lagning. Ljuddämparen har gått sönder på den, sen ska den få genomgå en service också. Bara en massa problem och utgifter gällande bilar.

Inga kommentarer: