fredag 16 april 2010

Första inlägget

Följ min blogg med bloglovin
Hej!

idag den 16 april 2010 kl: 16:53 bestämde jag mig för att försöka börja blogga.
Så nu blir de upp till mig att försöka sköta sidan med.


Idag ska jag och min pojkvän Marcus iväg till Petra en vän till mig för att grilla och troligtvis blir de till att titta på en film sen, då fantasin är väldigt dålig hos oss alla tre.
De som ska bli extra kul är att jag ska ta med mig Viggo så han Och Petras hund Tyson kan bekanta sig med varandra. Viggo har hit in tills funkat bra med alla hundar vi mött så jag hoppas att även detta besök ska leda till nått positivt
Förövrigt så ska ja berätta att jag idag har börjat med att lära Viggo spela död, de går sakta men säkert framåt och då klicken är en väldigt bra hjälpreda så hoppas ja på att de kommer sitta hyfsat bra till på söndag :)

Kram från mig

Inga kommentarer: