fredag 9 juli 2010

grillning vid vattnet

De har krånglat en del för mig därför läggs detta inlägget in lite väl sent men idag har jag varit ute på en trevlig grillkväll vid vattnet med Marcus och Karolin. Viggo fick vara med och bada precis hur mycket han ville.
En mycket trevlig kväll blev de, mycket prat och skratt och de vi hade roligast åt var nog alla gnasiga bilder karro tog. En annan galen sak som inträffade var när en mycket galen men bestämd skogsmyra letade sig in i mina trosor, Jag skrek rätt ut:
- aa,de är en myra i mina trosor
och vad gjorde dom andra jo dom bara skrattde och lät mig lida med en myran på helt fel ställe..
Marcus hittade en skylt liggande på stranden där de stod loppis kl 13.00, undra hur den har hamnat där? för inte ordnar man loppis mitt ute i skogen vid en sjö, eller??
Föresten innan jag lägger ut bilder ifrån kvällen så ska jag berätta att min rum är faktsikt färdig städat, de blev de för 2 dagar sedan men någon bild har jag inte tagit än, har helt glömt bort de. Och när jag väl kommer på de lär de bli som vanligt, rumet är stökigt igen..



















Nu är de dags att sova, imorgon har jag hand om butiken själv.

Inga kommentarer: