fredag 23 juli 2010

Kroatien here we come

De känns inte bra att jag knappt skriver något på bloggen men jag kan förklara varför.
Jag går upp och sen åker jag till jobbet, jag slutar inte förens kl 18.00 och nu denna veckan så har jag åkt till ett annat jobb direkt efter och då har jag inte kommit hem förens runt 00.00.
En snabb förklaring de händer inte så mycket dom dagar jag jobbar så de finns helt enkelt inget att skriva om.
Men nu till nått annat!
Om ca 5 h så är jag och Marcus på väg till Kroatien, resfebern finns hos oss båda. Jag har drömt en massa konstiga drömmar och de kittar i ens mage, men jag tror att vi kommer att få riktigt roligt.
Så nu kommer de bli ännu mindre bloggande, kanske att jag lyckas få iväg något annars får ni vänta tills jag kommer hem. Då kommer de publiceras bilder och text om resan har varit.
Tills vidare så önskar jag er alla en underbar kommande helg och vecka.

Inga kommentarer: