tisdag 13 juli 2010

Skulle detta vara intressant att läsa om?

Attans vilken magkatarr jag ryckt på nu igen, ingen som vet någon som opererar bort besvärliga magar??
Till på köpet är jag hur glömsk som helst gällande att ta medicin för de, så jag får väl skylla mig själv.

Nu till nått annat!
Jag undrar om de är någon som skulle tycka att de vore intressant att läsa om när jag och Viggo tricktränar/ kör freestyle träning och lydnads moment?
Jag och min vän Jessica behöver peppa varandra och hjälpa varandra med idéer så vi tänkte börja med en slags träningsbok.
De kommer gå ut på att vi ska besvara frågor och lägga ut en film i varje vecko slut hur tricket/ lydnaden ser ut. Om man vill så får man även fördjupa sig och ta bilder och förklara hur man har gått tillväga.
Genom att vi börjar med detta så kommer vi automatiskt bli tvingade till att ta tag i träningen med våra hundar. Och lite hjälp behöver jag verkligen för jag har lyckats att stanna upp..
Så är detta något ni skulle tycka vore intressant, eller ska jag lägga detta på en helt annan sida?

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja skulle tycka det var jätte intressant om du/ni gjorde det! :-D