tisdag 6 juli 2010

idag ska jag roa mig med att...

Hej allesammans!
Kan ju börja med att berätta att de blev ytterligare en simtur igår kväll, super härligt var de. Viggo verkade tycka att de var minst lika kul denna gång så länge leksaken fick vara med.
Idag kommer de inte bli något bad i alla fall, utan vad tror ni att jag ska roa mig med? Ni lär inte bli förvånade för de är de..
Jo, de där bombnedslaget har varit hemma hos mig nu igen, så min dag ska ägnas åt att städa. Inte de minsta kul, men tyvärr ett måste ibland, och just idag så är de ganska svalt ute så jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag håller mig inne. Men innan jag börjar med städandet så ska jag ta och gå en liten runda med Viggo.
föresten någon som vill se före och efter bild? vågar man lägga ut de tros?
Ja ni lär helt enkelt märka om de dyker upp några bilder.

Inga kommentarer: