måndag 4 oktober 2010

Tillsvidare anställning

Idag har jag skrivit på papper på jobbet så nu har jag fått tillvidare anställning som de numera heter ( fast anställning ).
Jag firade detta med att köpa hem varsin bakelser, sin första fasta anställning måste man väl ändå kunna få fira ;)
Jag kommer även att fortsätta jobba helger på zoogrottan, trivs så otroligt bra där :) så som de ser ut nu så stannar jag så länge dom vill ha mig där, om jag nu är till nån nytta. Jag kanske mest springer runt, är ivägen och skrämmer kunder, vem vet!?

Nu till nått annat, jag har en massa ideér om vad jag vill göra med min blogg men mina ideér stoppas. Jag är inte tekniska och jag fattar typ inget som har med datorer att göra, och just til detta behöver jag arbeta med en massa program i datan som dels inte finns..
Min ide är att filma olika aktiveringar man kan göra med sin hund, aktiveringar under promenad osv.. då behöver ja filma och kunna klippa ihop den och en massa sånt och jag fattrar inte hur man gör.
Lyckas jag inte komma på de snarast för de bli bildklipp istället med en massa text, de kanske kan funka lika bra?

Nu är de dags att sova!
Sov gott allesammans

2 kommentarer:

Sanna sa...

grattis till jobbet! vad är det för jobb?

har du testat windows movie maker? tror att det finns i datorn, och det ska nog gå att klippa ihop filmer lite i alla fall

jennie sa...

Stort grattis till jobbet! Ännu en sak som gör att du kan känna dig stol över dig själv :-) Vad är de för jobb? där du var på intervju där engelska var nödvändigt? Hoppas du kommer att trivas...