söndag 24 oktober 2010

En liten ursäkt..

Jag ber så mycket om ursäkt att de har blivit lite skrivet på bloggen, jag vet vad jag ska skriva om och jag har mycket tankar och idéer dock har denna veckan varit fullbokad så jag har inte haft tiden eller orken att sätta mig ner och skriva.
En annan sak som gör mig frustrerad är att jag lyckas inte fixa med filmer! jag har gjort en film som jag är jätte nöjd med, men den går inte publicera ibland är de inte bra att tummen mitt i hand gällande datorer.
Mitt nästa tips som kommer att komma ut är hopp över, blir de inget som kommer ivägen så är de tis jag har satt som mål att få texten publicerad här på bloggen.
Hoppas att ni står ut med min dåliga uppdatering, får dåligt samvete att jag inte skriver så ofta längre. Men som jag sa så innan så lyckas de komma en massa saker ivägen hela tiden, jag ska verkligen försöka att få ihop mer texter så jag tackar alla som orkar stanna kvar här på min sida fasten att de inte är så mycket liv i den just nu.
Ha en fortsatt bra kväll allesammans!

1 kommentar:

jennie sa...

jo då jag är kvar som läsare :-) den som väntar på nå gott sägs de ju... jag tycker de är roligt att läsa! men precis som du skriver hamnar en massa mellan och tiden rinner iväg. men så är de nog för oss flesta :-) hörde atlas och King snart väger lika nu.