torsdag 7 oktober 2010

En liten ändring

Nu blir de lite ändring i min blogg, jag kommer nu mera att blogga om olika tips och ideér angånde vad du kan göra med din hund.
Jag kommer även införa en träningsdagbok där jag berättar vad jag tränar på,hur de går och till sist så kommer de komma bild eller film på resultatet.
Jag kommer dock forsätta att berätta vad som hänt under dagen om jag har något jag verkligen vill berätta, nu de senaste har de bara blivit tråkiga inlägg då jag haft så dålig insperation till vad jag ska skriva om.
Då kommer helt enkelt bli lite blandat, men jag kommer inrikta mig mer hundträning och aktivering.
Hoppas att ni kommer att gilla de jag ska börja skriva om nu och kom gärna med synpunkter på mina kommande texter.

Jag hoppas att jag nu ska bli bättre på att skriva, jag känner själv att detta kommer att bli roligare och jag väljer att fortsätta på denna blogg då jag inte vill lägga ner denna och två stycken kan jag inte ha, en av dom kommer då att bli bortglömda.
Jag önskar mig själv nu lycka till med mitt skrivande.

Inga kommentarer: