lördag 11 september 2010

SLK

Idag har jag varit med Pia Mårtensson och hennes dotter Erika på Svenska lapphundsklubbens utställning ( Slk) i Helsingborg. Dom skulle ställa ut sina hundar Musse och oldsan, Viggo fick bara följa med som sällskap kan ju tyvärr inte ställa han.
Musse blev 2a med certifikat och Oldsan blev 6 bland tikarna, både fick ett väldigt bra omdöme så pia var glad.
Dagen har varit väldigt lyckad, men vädret kunde varit något bättre! tack för att jag fick följa med er och tack ÄLSKADE MARCUS att du körde mig ner till dom. Vad skulle jag göra utan dig? Du ska bara veta hur otroligt mycket detta betydde för mig, Du är mitt allt Älskar dig.


Den ursnygga hanen Musse


Oldsan och hennes syster catalina

















bilderna med lite sämre kvalite är bilder jag tagit med min kamera, dom med bättre har jag fått låna av Pia. och dom bilderna som har hamnat på fel håll för vara kvar på fel håll för jag är för trött för att börja bråka med de nu. Så nu ska jag ta och vandra till mig säng och sova en stund hade jag tänkt - God natt allesammans!

2 kommentarer:

jessica sa...

sv; okej :s knäppt.. kan länka i ett inlägg nu då :)

jennie sa...

varför kan du inte ställa ut din hund?