tisdag 7 september 2010

Halsont

Hej allesammans, har inte skrivit något här inne då jag har varit sjuk och helt enkelt inte har haft något att skriva om. Egentligen har jag de inte idag heller men bara för att de inte ska bli ett allt för långt uppehåll så tänkte jag berätta att jag avskyr att ha ont i halsen!
Halsont förstår allt, man vill inte äta, inte dricka och jag kan inte sova.. Vaknade flera gånger i natt av halsen värkte och inte gick de att lindra. Nu under dagen har de varit bättre men verken börjar komma smygande igen. Jag tror till och med att jag har magsjuka istället än denna hopplösa halsont. När man inte kan prata eller andas normal då känns allt bara så hopplöst! Huvudsaken är ju att man blir frisk igen, men min dumma halsont har en förmåga att sitta i länge,länge..
Ska skicka ner Marcus nu till affären jag behöver halstabletter, hoppas att dom kan hjälpa än lite gran. Vill faktiskt kunna sova i lugn och ro i natt utan denna dumma halsvärk som gör att man inte kan sova..
Så nu när jag har klagat färdigt börjar de bli dags att försöka göra något annat, hoppas att ni andra har sluppit att bli sjuka och framför allt hoppas att ni har sluppit halsont!
Annars så önskar jag er, Kry på er!

3 kommentarer:

ida sa...

Usch då! Ipren, halstabletter och honungsvatten brukar hjälpa mig när jag har halsont,men det är ju olika för alla :)

ida sa...

Usch då! Ipren, halstabletter och honungsvatten brukar hjälpa mig när jag har halsont,men det är ju olika för alla :)

jennie sa...

krya på dig!! honung och lakris brukar göra susen :-)