måndag 20 augusti 2012

Börja blogga igen

Nu är de verkligen på tiden att jag börjar skriva här igen, har saknat skrivandet men inte haft motivationen men nu hoppas jag att den ska hålla i sig. De har hänt en hel del sen jag skrev sist, jag har har köpt mig en bostadsrätt och skaffat 3 nya fyrfotade vänner. Den första som flyttade in var Morran en blandras katt på 1 år efter ett tag insåg jag att jag ville ha en vän till Morran då flyttade den brittiska korthårskatten Mira in hon har åldern 1,5 år. Och nu i sommar bestämmde jag mig att de var dags att låta en till hund få komma till familjen. Och denna gången blev det en bearded collie som jag valde att kalla Gimli. Så den ni kommer att kunna följa här är mitt liv med mina djur och jag ska även försöka fortsätta skriva lite träningstips till er läsare. presenation om mina djur kommer i ett senare inlägg...

1 kommentar:

lilla mej sa...

Låter spännande o kul =)