fredag 24 augusti 2012

Viggo

presentation av                        

                                                   Viggo

Viggo är en finsk lapphund på 4 år, han är en väldigt tillgiven, lugn kille som är väldigt anpassningsbar. Vill du träna tränar han med dig och vill du bara ligga på soffan ligger han där med dig.
Jag och Viggo har tillsammans gått kurser i

* rallylydnad
* agility nybörjare och fortsättningskurs
* freestyle nybörjare
* allmänlydnad
* tävlingslydnad
* kantarellsök
* rallymix

Jag och viggo tricktränar även en hel del några trixs han lärt sig är ex

* sitt fint
* rulla runt
* skämmas
* spela död
* snurra
* gå på bakbenen framåt och bakåt
* hoppa över mina ben
* hige five
och mycket mycket mera....

Har tävlat med han i

* lydnad klass 1
* rallymix

Viggo är min bästa vän och vi är väldigt tajta känner att han verkligen litar på mig och ställer upp för mig när de verkligen gäller

2 kommentarer:

Millan sa...

Du är helt underbar, godaste finaste Johanna<3

Johanna sa...

Vad snäll du är Millan, du ska veta att jag saknar er alla en massa <3