fredag 24 augusti 2012

Gimli

Presentation av                            Gimli

Gimli är en bearded collie på snart 5 mån, han är en väldigt glad filur som får en skratta titt som tätt. Han är väldigt vilig på att vara än till lags på all träning och de mesta går framåt med han. Hopps på att det ska kunna bli nått av han i utställningsringen men framför allt så kommer vi åka runt på utställningar för att ha kul!
lite längre fram planerar jag på att gå lite kurser med han i lydnad och agility troligtvis kommer de bli många fler!
Och självklart ska jag börja trickträna med han med då de är så fruktansvärt roligt och man kommer varandra mkt närmare.
Just nu går jag valpkurs med han och han är mkt duktig och sammarbetsvillig,
Jag hoppas på att även jag och Gimli ska bli lika täta som jag och Viggo är, mer info om han kommer längrefram när han hunnit med liter mer i sitt liv :)




Inga kommentarer: