söndag 30 september 2012

ingen motivation

Nu var de ett tag sen jag skrev, har inte haft motivation eller tid men jag hoppas på att jag ska hitta lite mer ledig tid så skrivandet kan bli bättre.
Tänkte att ni läsare kan få önska vad ni vill ha för tips ifrån mig, kanske ett trix ni funderar över hur man lär in eller hur man ska börja med en nån aktivering. Ja ni får önska på så ska jag se om jag kan hjälpa er igång.

Kan även berätta hur de gick på min och Gimlis senaste inoff utställning i skillingaryd
Han var ensam i rasen så han blev BIR valp och i BIS finalen blev han BIS 2 av 13 valpar. Han var super duktig och sprang på super bra!
Och kritiken var mer än toppen bra kan inte bli annat än stolt över han ännu en gång!

Hans Kritik: 5 mån maskulin hane, fantastisk helhet, vackert välskuret huvud, utmärkt placering ögon och öron, härlig över och underlinje, starka ben och fina tassar, harmoniska vinklar fram och bak, rör sig riktigt trevligt för åldern, utmärkt päls, fin färg bildar en mkt vacker siluett, Härlig attityd, välvisad.

Nu väntar snart sängen och som vanligt blir de att bädda ner sig med sambon på höger sidan, Viggo i mitten, Mira och eventullet Morran liggandes på lite olika ställen i sängen och Gimli på golvet nedanför sängen.
Nattinatt


Inga kommentarer: